I Ren Standard genomsyrar ett tänk på våra fyra hörnstenar. Detta hjälper oss att leverera en hög och bra städnivå, en hög helhetsstandard helt enkelt.
Vi vill att varje medarbetare ska leverera en hög standard på städningen. För att få fram det kvalitetstänket från var och en av oss, har vi valt att göra varje medarbetare till delägare. Detta resulterar i ett större driv att vilja göra kunden nöjd och ett eget ansvar som stärker självkänslan.
Vi vill att alla som hör vårt företagsnamn Ren Standard, ska tänka på god service. Vi har valt att ha endast 14 dagars uppsägningstid. Vi vill inte binda upp våra kunder i långa avtalstider, utan vi föredrar att ha kunder som trivs med oss och som är nöjda med vår höga service. Att ha en bra kommunikation och förståelse för varandra är A och O för att få en nöjd kund, därför finns vi alltid tillgängliga för er. Det är det som är bra service.
Vi är ett personligt städföretag som har jobbat länge tillsammans, vi känner varandra väl. Vi trivs och löser alla problem med hjälp av varandra. Ett sätt att förstå att ett företag har en hög trivselnivå är när man talar om personalomsättning, vi har väldigt låg personalomsättning och sjukfrånvaro och är stolta över det. När någon behöver vara ledig eller vill ta semester så ställer vi upp och löser det inom företaget. Du kan känna dig trygg med oss. När du anlitar oss så vet du alltid vem du har att göra med.
Vi arbetar alltid med högkvalitativa redskap och tänker på miljön i våra val av produkter. Vi är noga med att använda rätt produkt för avsedd yta. Levande material, så som stengolv, behöver främst en naturlig såpa som renar och skyddar. Vi vill så lite som möjligt använda oss av syntetiska onaturliga rengöringsprodukter. Man kommer väldigt långt med naturliga rengöringsprodukter och detta bidrar till en bättre miljö för dig som kund och även våra medarbetare som slipper handskas med onödiga gifter. Vi värnar om er, våra medarbetare och miljön.